Politica de retur

Orice modificare a stării produsului față de modul în care a fost livrat sau deteriorarea ambalajului original ce face imposibilă vânzarea produsului ca nou, duce automat la aplicarea unei proceduri de returnare supusă unor taxe administrative de readucere a produselor la starea în care au fost livrate. Taxele sunt cuprinse între 0 și 50% din valoarea inițială a produsului. Cuantumul taxei administrative va fi comunicat de către Vânzător, către Client la recepționarea produselor deteriorate / modificate.

Poți returna orice produs pe care îl primești cu defect de fabricație, în termen de 14 zile de la data livrării.

In caz de garantie trebuie sa atatsati si factura de la firma autorizata care va montat componenta.

Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

In cazul in care doriti sa faceti o returnare, va rugam sa folositi formularul de retur sau sa ne contactati telefonic/prin email.

Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Consumatorul este responsabil doar in ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa-o faca intr-un magazin; de exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte.

Unele produse sunt marcate cu un sigiliu aplicat de producator pe ambalaj. Acest sigiliu nu este prezent in mod obligatoriu, prezenta lui fiind specifica producatorului. Prezenta sigiliului nu este obligatorie pentru a demonstra ca produsul este exact in forma si conditiile in care a fost eliberat de catre producator. Deteriorarea sigiliului nu aduce nici o limitare dreptului de renuntare la contract.

SC DAFIMAG DISTRIBUTION SRL poate refuza colaborarea cu consumatorii care au abuzat de dreptul de a renunta la cumparare. Notificarea acestora se va face anterior impunerii restrictiilor privind vanzarea de produse sau servicii.

Toate produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu putem accepta produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate sau care au fost deteriorate de către tine: urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt însoțite de toate accesoriile.

Trebuie să returnezi produsele în ambalajul original, însoțite de etichetele inițiale, intacte, certificatul de garanție în original, dacă a fost emis de producător/ distribuitor și toate documentele cu care ți-au fost livrate.

Dacă produsele pe care ți le-am livrat au fost însoțite de eventuale cadouri, când returnezi produsele trebuie să returnezi si cadourile.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, doar unul dintre produse poate fi desigilat, restul produselor le putem accepta doar dacă sunt sigilate.

Se acceptă maxim returul a 3 (trei) produse în decursul unui an calendaristic, pentru fiecare client.

Consumatorul fiind definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite in asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, ne rezervam dreptul de a accepta sau nu returul persoanelor juridice.

Continuarea activitatii dumneavoastra pe site-ul dafimag.ro, presupune acordul cu acesti Termeni si Conditii.

In cazul in care doriti sa returnati produse, va rugam sa folositi formularul de retur